دکوراسیون

سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون

سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون

سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون

یکی از سبک های زیبا که با جذابیت ها و ویژگی های خاص خود توانسته طرفداران زیادی نیز داشته  باشد ویژگی هایی که شامل ترکیب خطوطی واضح و صاف همراه با استفاده از روش های جدید برای دیزاین فضای منزل است , سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون می باشد , این سبک جلوه ای مدرن و امروزی دارد اما در آن از عناصر سبک های قدیمی و سنتی نیز استفاده می شود , کیفیت و زیبایی این سبک باعث شده که امروزه همچنان پس از سال ها از آن در دکوراسیون داخلی منزل نیز استفاده شود . طراحی و اجرای کناف را به دکو آرت ایران بسپارید   . مجموعه کارابینت با بهترین طرح های کناف پذیرایی و آشپزخانه در خدمت شماست  و یا همراه ما باشید با  : 

  • سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟
  • نحوه اجرای سبک مدرن اواسط قرن بیستم در دکوراسیون داخلی
سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون

سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون چیست و چه ویژگی های دارد ؟

سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون یک جریان فرهنگی و هنری در دهه 1890 تا 1970 است که در اروپا و سراسر جهان تأثیر گذار بود, سبک مدرن اواسط قرن بیستم پس از جنگ جهانی دوم به دلیل مهاجرت هایی صورت گرفت , این سرشار از خلاقیت , هنری و پر از کنتراست و توسط طراحان داخلی در آمریکا ترویج یافت  این سبک به فرم های بی قاعده , نقش های معاصر , متریال های طبیعی و عدم مرز مشخص بین فضای داخلی و خارجی تأکید داشته و محیطی کاربردی , راحت و مختلط ایجاد می شود .

ویژگی های این سبک شامل

  • عناصر بسیار زیبا و هنرمندانه
  • خطوط منظم
  • منحنی ها و اشکال هندسی
  • مواد مدرن مانند فلز , شیشه , استیل و چوب
  • اکسسوری های ساده
  • فرش های مدرن با الگوهای هندسی یا الگوهای رنگی یکپارچه
  • رنگ های پر جنب و جوش
طرح های مدرن کناف سقف حمام

نحوه اجرای سبک مدرن اواسط قرن بیستم در دکوراسیون داخلی

رنگ در دکوراسیون سبک مدرن اواسط قرن بیستم :

بسیار حائز اهمیت است که در سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون از رنگ مناسب این سبک استفاده شود ,بهتر است که  رنگ غالب و رنگ ثانویه از رنگ خنثی تیره و رنگ دکوریجات رنگ سر زنده باشد , برای جلب توجه می توان از ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده کرد  خاکستری و چوب روشن رنگ های پایه ثابت این سبک هستند دیوارهای چوبی حس گرما را در فضا ایجاد می کند این در حالی است که می تواند سرامیک های کف سالن خاکستری باشد .

انتخاب مبلمان مناسب دکوراسیون سبک  اواسط قرن بیستم :

مهم ترین ویژگی یک مبلمان مدرن ساده و کاربردی بودن آن است , مبلمان مناسب سبک مدرن اواسط قرن 20 دارای خطوطی مستقیم همراه با گوشه های ملایم و منحنی است که حس آرامش را به فرد می دهد  مبلمان این سبک ساختار چوبی دارند اما با این حال ساختار آن می تواند از فایبرگلاس و فلز نیز باشد رنگ مبلمان می تواند از یک رنگ یا دو رنگ بدون طرح و نقش یا با الگوهای ساده و پارچه های بافته شده و یا حتی پوشش چرمی باشد .

لاین نوری کناف با نورپردازی حرفه ای

فرش دکوراسیون سبک مدرن اواسط قرن 20 :

حتما یک فرش ساده و مدرن برای قرار دادن در زیر مبلمان در نظر بگیرید , استفاده از فرش های مدرن با الگوهای هندسی و یا الگوهای رنگی یکپارچه در سبک مدرن اواسط قرن بیستم دکوراسیون  می تواند برای فضای نشیمن مناسب باشد .

منبع روشنایی در سبک مدرن اواسط قرن 20 :

در سبک مناسب قرن بیستم دسترسی به نور طبیعی را حفظ کنید با استفاده از پنجره های بزرگ سرتاسری می توانید به روشنایی هر چه بیشتر فضا کمک کنید , این پنجره ها می تواند بدون پرده و یا دارای پرده های ساده باشد , برای عناصر نور پردازی می توان از نورپردازی غیر مستقیم و مخفی استفاده نمود لامپ ها و چراغ ها با طراحی مدرن و ساده و آباژورهای رومیزی و ایستاده با خطوط مستقیم و شکل های هندسی با گوشه های منحنی که جنس فلزی یا پایه های چوبی دارند می توانند انتخابی مناسب برای این سبک باشند .

دکوریجات و اکسسوری دکوراسیون سبک مدرن اواسط قرن 20 :

  تزئینات را ساده نگه داشته و برای دیوارها از تصاویر ساده استفاده کنید اما  رنگ های جسورانه و سر زنده برای دکوریجات از یاد نبرید  در سبک مدرن اواسط قرن 20 می توان  گیاهان داخلی با گلدان و سبدهای ساده را مورد استفاده قرار داد .

ساخت و نصب کناف آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *