دکوراسیون

باکس جا پرده ای کناف

باکس جا پرده ای کناف

اجرای باکس کناف نوعی طراحی دکوراسیون داخلی محسوب شده که در دور تا دور سقف پذیرایی یا اتاق نشیمن اجرا می شود , در صورتی که قصد بازسازی منزل را داشته باشید یکی از بخش هایی که می توان کناف را در آنجا اجرا کرد بخش جا پرده ای کناف است ,همراه ما باشید با معرفی باکس جا پرده ای کناف و مزایای استفاده از آن . تیم دکو آرت ایران ارائه کننده طرح های جدید کناف سقف کاذب با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت شماست . برای سفارش  و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید  ویا همراه ما باشید با  :

  • باکس جا پرده ای کناف و مزایای استفاده از آن
  • بهترین متریال برای باکس جا پرده ای کناف
  • نحوه تمیز کردن باکس جا پرده ای ساخته شده از کناف
  • مدل های کتیبه با کناف

نمونه کار کناف جا پرده ای

نمونه کار کناف جا پرده ای

باکس جا پرده ای کناف و مزایای استفاده از آن

وقتی قصد اجرای طرحی خاص روی سقف را دارید یکی از گزینه هایی که باید مد نظر قرار دهید باکس جا پرده ای کناف است , این باکس به شما این امکان را می دهد تا دیوار خانه را به شکلی متفاوت و زیبا تزئین کنید این سازه امروزه در اکثر طرح های جدید بر روی سقف اجرا می شود در این نوع باکس کناف از سقف در بخشی از دیوار که پنجره نصب می شود یک باکس باریک و کم ارتفاع پایین می آید ,این بخش از دیوار فاصله کمی داشته که در این فاصله کم نیز پرده نصب می شود استفاده از این نوع باکس مزایای مهمی دارد از جمله سرعت اجرای بالا , اجرای آسان در کوتاه ترین زمان و نیز اینکه بخش بالایی پرده  پوشانده شده و کار زیباتر به نظر می رسد .

شایان ذکر است اگر  پرده به کناف نصب وبار وارد شده به سقف در اثر وزن پرده در هر متر طول از 5 کیلوگرم بیشتر باشد باید با استفاده از تمهیداتی مانند اجرای ورق سرتاسری پشت پنل نسبت به تقویت و زیر سازی سقف اقدام نمود اگر پرده ها دارای چند لایه بوده و وزنی نامتعارف داشته باشند می بایستی که برای اجرای ریل پرده از سقف اصلی به جای باکس جا پرده ای کناف استفاده نمود .

بهترین متریال برای باکس جا پرده ای کناف

کناف از پروفیل سبک , ورق گالوانیزه و گچ ساخته می شود , کیفیت بالا و سبکی سازه ها در اجرای باکس جا پرده ای کناف نقش مهمی دارد .

نحوه تمیز کردن باکس جا پرده ای ساخته شده از کناف

 باکس جا پرده ای کناف هم مانند پرده پذیرایی پس از مدتی ممکن است گرد و غبار به خود بگیرد اگر بر روی آن گرد و غبار و دوده ایجاد شد می توان به راحتی با جارو برقی آن را تمیز کرد سپس با استفاده از آمونیاک یا اسپری لکه بری چربی لکه دوده های باقی مانده را محو نمود , از آنجا که شست و شوی باکس کناف می تواند موجب جذب رطوبت و پوسیدگی آن شود به جای استفاده از مواد شیمیایی از دستمال مرطوب استفاده کنید .

مدل های کناف بالای پنجره

 کناف بالای پنجره وسیله ای مدرن برای دکوراسیون منزل بوده که موجب زیبایی نمای پرده و پنجره منزل می شود مهم ترین ویژگی این سازه علاوه بر زیبایی پوشش میله پرده نیز می باشد , مدل های کناف پرده بسیار شکیل و هنرمندانه در طرح های مختلف ساخته می شود این طرح ها مناسب برای انواع مختلف فضای مدرن و کلاسیک بوده که قابلیت رنگ آمیزی نیز دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *