دکوراسیون

سبک صنعتی دکوراسیون

سبک صنعتی دکوارسیون

سبک صنعتی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی منزل در زیبایی فضای خانه تأثیر بسزایی دارد , انتخاب یک سبک مناسب باعث می شود یک فضای عالی با بهترین کاربرد برای ساکنین ایجاد شود , یکی از سبک های زیبا و طرفداران خاص خود را دارد سبک صنعتی دکوراسیون است , این سبک الهام گرفته از فضاهای صنعتی و ترکیبی از عناصر قدیمی و مدرن است که البته برای اجرا دارای ویژگی ها و قواعدی در طراحی است که باید رعایت شود . مجموعه دکو آرت ایران اجرا کننده سقف کاذب کناف با طرح های مدرن کناف سقف آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و …. در خدمت شماست . برای مشاوره با کناف کار با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • سبک صنعتی دکوراسیون و ویژگی های آن
  • نحوه اجرای سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی
  • چیدمان آشپزخانه و اتاق خواب به سبک صنعتی
  • بهترین مکان برای اجرای دکوراسیون صنعتی
سبک صنعتی دکوارسیون

سبک صنعتی دکوراسیون و ویژگی های آن

سبک صنعتی دکوراسیون در زمان انقلاب صنعتی دوم در قرن بیستم ایجاد شد , در آن زمان به دلیل تعطیلی کارخانه ها و از طرفی افزایش جمعیت نیاز به فضا سکونت بیشتر شد و بسیاری از کارخانه های متروکه به مناطق مسکونی تبدیل شدند  ,این سبک  الهام گرفته از ظاهر فضاهای مثل کارخانه ها و انبارهای صنعتی و نیز ترکیبی از عناصر قدیمی و مدرن بوده و بر خلاف دیگر سبک ها مصالح مانند چوب , آجر , فلز و نیز مواد بازیافتی بدون هیچ پوششی در فضای داخلی به کار رفته و فضایی خاص و زیبا را ایجاد می کند .

ویژگی های این سبک شامل :

  • استفاده از مصالح آجر , فلز و چوب بدون پوشش
  • فضاهای باز با سقف های بلند و حداقل دیوارها
  • پنجره ها و راه پله های چوبی
  • صندلی های فلزی و میز چوبی
  • رنگ های خنثی و طبیعی و عدم استفاده از رنگ های خنثی و سر زنده
  • آویزهای روشنایی بلند و آویزان از سقف یا روشنایی های قدیمی
  • طراحی گوشه های فضا به شکل زاویه دار و منسجم
  • سادگی و عدم شلوغی
  • در معرض دید بودن لوله ها و اتصالات
لاین نوری کناف ارزونتره یا گرونتر ؟

نحوه اجرای سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی

رنگ مناسب سبک دکوراسیون صنعتی :

یکی از مهم ترین ویژگی های سبک صنعتی دکوراسیون استفاده از رنگ های طبیعی و خنثی است در این سبک معمولا از رنگ روشن استفاده نمی شود و استفاده از رنگ های تیره تر مانند سیاه و خاکستری و رنگ های صنعتی مانند  قهوه ای , مسی و آهنی  برای ایجاد حس دوام و استحکام استفاده می شود برای ایجاد تناقص در دکوراسیون به صورت جزئی می توان از رنگ های سر زنده استفاده نمود , از ویژگی های این سبک این است که پایه آن کاملا خنثی است و می توان رنگ مورد علاقه خود را از طریق لوازم جانبی معرفی نمود .

نور پردازی سبک دکوراسیون صنعتی :

نورپردازی در دکوراسیون به سبک صنعتی باعث بهبود و تأثیر گذاری فضا می شود , برای در این سبک می توان از وسایل نورپردازی مینیمال و کاربردی مانند چراغ های آویز صنعتی استفاده نمود تا جذابیت بصری را افزایش دهید ,همچنین می توان چراغ های قدیمی با دیزاین صنعتی استفاده کرد که برای هماهنگی با این سبک بهترین دیزاین محسوب می شود به علاوه در نور پردازی این سبک می توان از لامپ های خیس شده , لامپ های راهرو با قاب های فلزی , لامپ های دیواری و نور افکن های دیواری و سقفی با دیزاین صنعتی استفاده نمود .

پوشش کف در سبک صنعتی :

در این سبک برای حفظ اصالت از کف پوش های بتنی استفاده می شود این کف پوش های مقرون به صرفه و مناسب بوده و در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و ضربات نیز مقاومت بالایی دارند  اما با این حال عده کمی این کفپوش را می پسندند این دسته از افراد می توانند از کف پوش های چوبی مانند پارکت , لمینت و سنگ کف نیز برای دکوراسیون داخلی منزل خود در سبک صنعتی استفاده کنند این کفپوش ها تنوع رنگی دارند و گرمای فوق العاده ای در دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند .

ابعاد کناف پشت تلویزیون چنده ؟

مبلمان سبک دکوراسیون صنعتی :

مبلمانی که در سبک صنعتی استفاده می شوند باید با کیفیت بوده و در برابر سایش مقاوم  و طراحی ساده داشته باشد برای این سبک می توان از مبلمان چوب قدیمی ,  چرمی یا مبلمان استیل استفاده نمودو دارای بافتی باشند که در روکش های خام خود کنتراست و گرما را ایجاد کند .

اکسسوری و دکورسجات در دکوراسیون صنعتی :

برای دکوراسیون با سبک صنعتی را از یکنواختی در بیاورید می توانید از تابلو نقاشی بر روی دیوار استفاده کنید و نیز برای ایجاد طراوت در محیط از گیاهان سر سبز با گلدان های بلند استفاده نمایید .

چیدمان اتاق خواب و آشپزخانه به سبک صنعتی

از قرار دادن وسایل اضافی در اتاق خواب اجتناب کنید , برای کف از رنگ های تیره و برای روتختی از رنگ سرد استفاده کنید  همچنین می توان در این فضا از قاب عکس های بزرگ یا کتاب خانه  چوبی یا فلزی استفاده کرد می توانید برای محیط آشپزخانه در این سبک از کابینت ها با طیف خاکستری و چوبی و نیز چهارپایه  فلزی و لامپ حبابی استفاده کرد .

بهترین مکان برای اجرای دکوراسیون صنعتی

سبک دکوراسیون صنعتی طرافداران خاص خود را دارد , این سبک الهام گرفته از فضاهای صنعتی است , از این سبک می توان در فضاهای اداری و تجاری , آپارتمان های مدرن و آپارتمان هایی با سقف های مرتفع استفاده نمود و اگر علاقه مند به سبک صنعتی و ویژگی هایش هستید در هر مکانی که علاقه دارید می توانید از این سبک استفاده کنید  .

اجرای کناف ضد رطوبت و ضد حریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *