دکوراسیون

سبک فنگ شویی دکوراسیون چیست ؟

سبک دکوراسیون فنگ شویی

سبک فنگ شویی دکوراسیون

 فنگ شویی به مفهوم باد و آب است , یک فلسفه و فن باستانی در چین بوده که ادعا می کند دکوراسیون مناسب می تواند بر سلامتی , شادی , موفقیت و هماهنگی تأثیر داشته باشد , اجرای سبک فنگ شویی دکوراسیون در واقع انرژی محیط را متعادل می کند و روی زندگی تأثیرات مثبتی دارد . تیم اجرای کناف دکو آرت ایران با مدرنترین طرح های سقف کاذب کناف در خدمت شماست . برای هماهنگی  و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما بمانید با بررسی : 

  • سبک فنگ شویی دکوراسیون و ویژگی های آن
  • نحوه اجرای سبک فنگ شویی در دکوراسیون داخلی
سبک دکوراسیون فنگ شویی

سبک فنگ شویی دکوراسیون و ویژگی های آن

فنگ به معنای باد و شویی به معنای آب است , اساس فنگشویی دیدگاهی است که فلسفه و فنون باستانی چین به جهان دارد , فنگ شویی سعی می کند بین فضای زندگی و محیط کار ما با عناصر طبیعت تعادل برقرار کرده که در آن با چیدمان خاص اشیاء و دکوراسیون انرژی های مثبت بیشتر در زندگی جریان می یابند , سبک فنگ شویی دکوراسیون محیطی آرامش بخش , امن و دلنشین را ایجاد کرده که در سلامتی ساکنین تأثیر دارد .

ویژگی های این سبک شامل :

  • منظم بودن منزل و حذف فضاهای شلوغ
  • حفظ تمیزی
  • رنگ های آرامش بخش و هماهنگ
  • نورپردازی کافی و مناسب
  • حداکثر استفده از فضاهای ذخیره سازی
  • استفاده از آینه ها برای برای جذب حرکت دادن یا تغیر جهت انرژی
  • استفاده صحیح از گیاهان با ابعاد و ارتفاع مناسب
  • استفاده از شمع و عود به عنوان اکسسوری

نحوه اجرای سبک فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

معنی رنگ ها  در سبک فنگ شویی :

درسبک  فنگ شویی دکوراسیون  رنگ ها مانند عناصری در نظر گرفته می شوند که انرژی را منتقل می کنند , برای سبک فنگشویی دکوراسیون باید از رنگ های آرامش بخش و هماهنگ استفاده نمود زمانیکه بین رنگ ها تعادل برقرار شود فضای مورد نظر در بهترین حالت قرار میگیرد .

 رنگ های پاستلی سبز و آبی کم رنگ آرامش بخش ترین رنگ ها محسوب می شوند , ترکیب رنگ آبی و سفید سبب ایجاد انرژی شادی , آسمان های صاف و شروع دوباره است.

 رنگ خاکستری می تواند دکوراسیون را مدرن و  زیبا کند کسانی که به دنبال سبک راحت زندگی هستند می توانند از این رنگ استفاده کنند .

 رنگ بنفش بسیار قوی است و جنبش زیادی دارد این رنگ ارتباط میان قلمروهای معنوی است این رنگ را باید با ملایمت به کار برد .

 صورتی نیزرنگ فنگشویی مناسبی برای تزریق انرژی محسوب می شود این رنگ قلب را آرامش داده و عشق را در آن جاری می سازد .

نصب باکس جا پرده ای کناف

 رنگ قرمز انرژی نیز عنصر آتش فنگشویی است , آتش نشانگر انرژی خورشید و زندگی است یک عنصر آتش غنگشویی متعادل در خانه موجی ایجاد شادی , هیجان و تمایلات جنسی شدید می شود .

 رنگ سفید نیز بیان کننده پاکی و شفافیت است و یکی از رنگ های اصلی در فنگ شویی بوده و نشان دهنده وضوح ذهنی , تکامل یافتن و بهره بری است .

 رنگ سیاه در فنگشویی با پیچیدگی و کاوش در ارتباط است با انتخاب این رنگ در مبلمان , اثاثیه خانه خود و یا دیوارها می توان بخشی را به دلخواه برجسته کرد .

چگونه از تأثیر نور در فنگشویی استفاده کنیم ؟

نور در فنگ شویی نقش بسیار مهمی دارد , استفاده از نور در فنگشویی بسته به محیط دارد بهترین نوع نورپردازی در این سبک نورهای زرد و گرم است اگر از لوستر استفاده می کنید توجه کنید که لوستر انتخابی زاویه نوک تیز نداشته باشد یا از بلورهای نوک تیز استفاده نشده باشد زیرا شار منفی در محیط ایجاد می کند که مناسب نیست بخش های خیلی تاریک خانه را با چراغ کوچک روشن کنید هنگام شب یک نور و چراغ کوچک در محیط خانه روشن بگذارید , می توانید رنگ نور را در بخش های مختلف با رنگ فنگشویی انتخاب کنید

  • نور زرد , قرمز و صورتی رنگ در بخش جنوبی
  • نور سفید و آبی رنگ در بخش شمالی
  • نور سبز سفید و زرد رنگ در بخش شرق و جنوب شرق
  • نور زرد و سفید رنگ در بخش غرب و جنوب غرب
  • نور زرد و قرمز رنگ در بخش غرب و شمال شرق
ساخت و نصب لاین نوری کناف درجه یک

اصول  فنگ شویی در چیدمان مبلمان :

آگاهی از فنگ شویی چیدمان مبل می تواند وضعیت ذهنی و کیفیت زندگی را بهبود بخشد , برای جلوگیری از جمع شدن هر نوع انرژی منفی در گوشه های اتاق بهتر است از مبلمان گرد و U شکل در خانه استفاده شود , در قانون فنگشویی نباید مبلمان را پشت به در ورودی قرار دهید زیرا حس آرامش افراد را در منزل کاهش می دهد از قرار دادن مبلمان در جلوی پنجره نیز خودداری کنید زیرا پنجره ها نیز نوعی محل رفت و آمد انرژی محسوب می شوند اگر می خواهید انرژی در خانه جریان داشته باشد مبلمان را روبه روی پنجره یا مقابل دیوار کناری پنجره قرار دهید .

نقش فرش در فنگ شویی :

استفاده از فرش های مستطیل و بیضی در محیط های آموزشی و فعال توصیه می شود فرش های مربع و چهارگوش منسوب به عنر خاک بوده و خاک نمادی از نظم , اعتماد و تعادل است چنین فرش هایی قانونمند هستند و اطمینان را در محیط افزایش می دهند ع فرش های گرد و دایره ای منسوب به عنصر فلز بوده و نمادی از معنویت , صلح و هماهنگی است این فرش ها تمرکز و تعادل را در محیط ایجاد می کنند و در محیط هایی که فعالیت گروهی انجام می دهند موجب افزایش هماهنگی می شود در مورد رنگ فرش ها نیز باید گفت :

اگر پذیرایی در جنوب خانه قرار دارد از رنگ های سرد مانند نقره ای , آب , مشکی و طوسی استفاده کنید , اما اگر افراد خانه خونسرد هستند این رنگ ها باعث سردی فضا می شود و اگر محیط خانه بیش از هر چیز برای استراحت باشد از رنگ زرد کمرنگ , قهوه ای , کرمی , طوسی باعث دفع انرژی منفی و اقزایش سطح امید می شود .

طرح های مدرن کناف حمام ضد آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *