دکوراسیون

همه چیز درباره پیچ کناف فلکسی

پیچ کناف فلکسی

پیچ کناف فلکس

کناف ماده ای شبیه به گچ بوده که مقاومت بالایی دارد و به راحتی قابل شکل دهی است  , در کناف کاری قطعات کنافی به عنوان پوشش سقف روی ساختمان و یا پارتیشن بندی داخل ساختمان و نیز زدن آرک ها استفاده می شوند , نصب صفحات به زیرسازی و نصب بار بر روی ساختار دیوارها و سقف های کاذب با انواع پیچ کناف با توجه به ساختار از لحاظ زیرسازی و تعداد لایه های پوشش به راحتی امکان پذیر است , پیچ های کناف انواع مختلفی دارند یکی از آنها پیچ کناف فلکس است . تیم دکو آرت ایران با طرح های روز کناف سقف کاذب با یراق درجه یک در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • آشنایی بیشتر با برند فلکس
  • معرفی پیچ کناف فلکس و کاربردهای آن
  • تفاوت پیچ کناف با ام دی اف
  • دیگر برندهای پیچ کناف
پیچ کناف فلکسی

آشنایی بیشتر با برند فلکس

فلکس یا Flex یکی از برندهای معروف در زمینه تولید ابزرآلات نجاری , صنعتی و ساختمانی است و با تلاش چندین ساله خود توانسته محصولات استانداردی را به بازار ارائه دهد , اگر به دنبال خریدی مناسب برای کارگاه خود هستید ابزارآلات این برند بهترین گزینه است همچنین قیمت محصولات این شرکت نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است , این شرکت بزرگترین تأمین کننده انواع پیچ های سرمته و نوک تیز با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردهای روز دنیا با برند Flex و همچنین محصولات جانبی سیستم درای وال به خصوص میخ و چاشنی و نوار درزگیر می باشد .

مدل های روز کناف دکوراتیو 1402

معرفی پیچ کناف فلکس و کاربرد آن

صفحات کناف توسط پیچ به هم متصل می شوند از انواع این سازه پیچ کناف فلکس ( FLEX ) است , این پیچ از فولاد درجه یک ساخته شده و  دارای سایزهای 1.6 تا 10 سانتی متر می باشد , پیچ فلکس دارای رزوه های مناسب برای استفاده در چوب , ام دی اف , رول پلاک و…. است از این پیچ کناف سوزنی در صنعت گچ بری , سقف های کاذب و اتصال دادن سقف ها و سازه های گچی به هم در پانل های کنافی استفاده می شود .از دیگر کاربردهای این محصول می توان به استفاده در سقف های شیروانی و شیبدار , کانکس و خانه های پیش ساخته , مونتاژ تا نصب درو پنجره های دوجداره , نماهای کامپوزیت و…. اشاره کرد .

اجرای مدل های جدید کناف برای آشپزخانه

تفاوت پیچ کناف با ام دی اف

پیچ ام دی اف از استنلس استیل , برنج , آلومینیوم و.. ساخته شده و دارای استاندارد و قطر ثابتی هستند قطر این محصول برابر با 3.5 میلیمتر است و بر اساس ضخامت تخته ام دی اف سایزهای مختلفی دارند , پیچ کناف در سیستم ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد و برای اتصال قطعات به هم از آن استفاده می شود پیچ کناف سرمته ای به دو دسته پیچ پنل و پیچ سازه تقسیم می شود پیچ پنل برای اتصال پنل گچی به زیرسازی گالوانیزه کاربرد دارد و با توجه به ضخامت ورق گچی از پیچ پنل 25 یا 35 میلیمتری استفاده می شود پیچ سازه کناف برای اتصال مقاطع گالوانیزه به هم استفاده می شود این پیچ ها در دو نوع سرمته ای و سرسوزنی کاربرد دارند .

دیگر برندهای  پیچ کناف

  • مستر اسکرو
  • هوم فیکس
  • مکس
  • لاین
  • مکث و…
طراحی حرفه ای کناف برای سقف پذیرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *