دکوراسیون

کاربرد پروفیل کناف f47

پروفیل کناف

کاربرد پروفیل کناف f47

پروفیل کناف یکی از محصولات مهم در ساختمان سازی به ویژه در سقف محسوب می شود , کناف یا گچ برگ صفحه ای با روکش گچی است , پروفیل کناف هم زیرساز کناف می باشد که وظیفه آن ثابت نگه داشتن کناف در سقف و در کل محل قرارگیری آن می باشد , پروفیل گچ برگ انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارد یکی از آن پروفیل کناف f7  است , بیشترین کاربرد پروفیل کناف f47 در ساختمان سازی است . تیم دکو آرت ایران مجموعه خدماتی اجرای سقف کاذب کناف در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس حاصل نمایید و یا همراه ما باشید با  :

  • مشخصات پروفیل کناف f47
  • کاربرد پروفیل کناف f47
  • مزایای استفاده از پروفیل کناف f47
  • قیمت پروفیل کناف f47
  • آشنایی با دیگر پروفیل های کناف و کاربرد آنها
پروفیل کناف

مشخصات پروفیل کناف f47

جنس این ورق گالوانیزه و به روش نورد سرد فرم دهی می شود , شکل آن شبیه C لاتین است , یکی از مهم ترین کاربرد پروفیل کناف f47 در ساختمان سازی است , قسمت های برش خورده آن در مناطقی با رطوبت بالا دچار خراشیدگی می شود به همین دلیل برای مقاومت آن سطح آن را با لایه ای از زینک می پوشانند , این سازه در ضخامت های 0/50 , 0/55 , 0/60 تولید و طول هر شاخه  4 متر و در دسته های کوچک 20 عددی بسته بندی می شود هر بندیل دارای 21 بسته و 480 شاخه به متراژ 1920 متر است, وزن این پرفیل با توجه به ضخامت آن متفاوت است و تقریبا می توان گفت 23.5 تا 34.5 کیلوگرم است .

هزینه اجرای کناف تی وی روم

کاربرد پروفیل کناف f47

از جمله کاربرد پروفیل کناف در صنعت ساخت و ساز خشک برای زیر سازی سقف کناف است و نقش زیر سازی برای نصب انواع پانل را دارد از این سازه می توان به عنوان پشت بند در دیوارهای خشک و برای نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی در فضاهای اداری , تجاری , خانگی و صنعتی  استفاده نمود ,  استفاده از آن به عنوان سازه باربر توصیه نمی شود زیرا مقاومت بالایی ندارد , یکی دیگر از موارد استفاده از پروفیل f47 می توان به اتصال مستقیم گچبرگ و نبشی های دیوار اشاره نمود , کلیه طرح ها در سقف با پروفیل f7 فرم داده شده و پانل های گچی روی آن نصب می شود با ایجاد شبکه باربر از این سازه به فواصل 120 سانتی متر و شبکه پنل خور به فاصله 50 سانتی متر بستر مناسب برای نصب پانل های گچی فراهم می شود شبکه پنل خور و شبکه باربر که بر هم عمود هستند توسط قطعه کلیپس به یکدیگر متصل می گردند.

 این نوع کناف در اجرای سقف کناف به دور روش تیپ A و تیپ B  در سیستم ساخت و ساز خشک کناف کاربرد دارد .

هزینه هر متر کناف سقف پذیرایی

مزایای اسفاده از پروفیل کناف اف 47

  • استحکام بالا
  • ثبات و استحکام ساختاری
  • انعطاف پذیری

قیمت پروفیل کناف f47

 قیمت پروفیل کناف  اف 47 بر اساس هر متر طول می باشد همچنین شرکت های متفاوتی در ایران اقدام به تولید پروفیل f یا سازه f7  مخصوص نصب سقف کناف می کنند بناراین در تعیین قیمت این سازه , متر , ضخامت و وزن و برند تولید کننده و نیز  هزینه حمل تأثیر دارد .

آشنایی با دیگر پروفیل های کناف و کاربرد آنها

  • پروفیل رانر مورد استفاده در استحکام و شکل دهی دیوارهای کاذب
  • پروفیل کناف u36 که به عنوان آویز در سقف کاذب , باربر تکیه گاه در حاشیه سقف , زیرسازی قسمت های شکسته شده و شاسی نگهدارنده در سقف pvc است .
  • پروفیل کناف L25 مورد استفاده برای مشخص کردن تراز سقف و در فصل مشترک بین دیوار و سقف کاذب متصل می شود از دیگر کاربرد آن می توان به نصب در محل شکست های سقف کاذب مانند باکس و نور مخفی اشاره کرد .
  • سازه سپری که برای نگهداری بر سقف کاذب استفاده می شود.
  • پروفیل کناف استاد که کاربرد آن ساخت دیوار کاذب و تراز سقف و کف به صورت افقی است .
طرح های 1402 کناف دکوراتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *