دکوراسیون

گیک شیک دکوراسیون چیست ؟

گیک شیک دکوراسیون

گیک شیک دکوراسیون

امروزه شبک های زیادی وجود دارند و شما با توجه سلیقه و معیاری که برای زیبایی در نظر دارید سبک مورد نظر خود را در دکوراسیون داخلی منزل پیاده کنید , این سبک ها اگر به نحوه درست اجرا شوند زیبایی خاصی به منزل شما می بخشند , یکی از سبک های زیبا گیک شیک دکوراسیون است , این سبک مناسب افرادی است که به فیلم و سینما علاقه مند هستند در این سبک خانه تقریبا شبیه یک سینمای خانگی می شود زیرا در آن المان هایی مانند وسایل الکترونیک , لبتاب و… استفاده می شود . مجموعه دکو آرت ایران ارائه کننده خدمات طراحی و اجرای سقف کاذب کناف طرحدار و ساده در خدمت شماست . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • سبک گیک شیک چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟
  • چگونه سبک گیک شیک را به نحو احسن در پیاده کنیم ؟
  • چیدمان اتاق خواب به سبک گیک شیک
گیک شیک دکوراسیون

سبک گیک شیک دکوراسیون چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

در صورتی که زیاد فیلم و سریال تماشا می کنید سبک گیک شیک دکوراسیون منزل شما را شبیه به یک سینمای خانگی می کند , در اجرای این سبک با استفاده از المان هایی مانند لب تاب , تلویزیون و در کل وسایل الکترونیک تلاش می شود که خانه به سینما شبیه شود آیا می دانید این سبک چه ویژگی های بارز دیگری دارد ؟

  • استفاده از پوستر بازیگران مورد علاقه
  • نصب تابلوهای مختلف
  • مبلمان تیره رنگ چرمی یا مخمل
  • فرش های تیره رنگ
  • دیوار یا کاغذ دیواری تیره

چگونه سبک گیک شیک را به نحو احسن در منزل پیاده کنیم ؟

رنگ های مناسب سبک گیک شیک چیست؟

با توجه به موارد فوق به راحتی می فهمیم که رنگ مورد استفاده در سبک گیک شیک دکوراسیون , رنگ تیره و یا نیمه تیره است برای زیبایی بیشتر می توان از دو رنگ مشکی و خاکستری برای طراحی فضا استفاده کرد , تنوع رنگی در فضا حس زندگی را بیشتر می کند می توان از ترکیب رنگ های مختلف در مبلمان , پتوها , صندلی ها , روکش ها و دکوراسیون دیگر بهره برد نظم و ترتیب را در ترکیب رنگ ها در نظر بگیرید , به عنوان مثال اگر از رنگ های پر رنگ در مبلمان استفاده می کنید سعی کنید عناصر دیگر را در رنگ های کم رنگ تر و متناسب با هم قرار دهید تا بدین طریق آرامش و تعادل در فضا حفظ شود .

قیمت هر متر لاین نوری کناف چقدره ؟

در سبک گیک شیک از چه مبلمانی استفاده کنم ؟

مبلمانی که در این سبک استفاده می شود ظاهری مینیالیستیک دارد و در عین سادگی با جزئیات زیاد همراه است,ابعاد مبلمان باید به گونه ای باشد که ظاهری مطلوب در فضا ایجاد کند یعنی فضا نه خیلی خالی یا بیش از حد کامل نباشد در این سبک می توانید از مبلمانی با طرح های منحصر و غیر معمول انتخاب کنید مانند

  • به عنوان مثال طرحی شبیه به صندلی های فضایی به رنگ آبی یا خاکستری
  • مبلمانی با طرح مدارهای الکتریکی , کلیدهای کامپیوتر با تصویر نمودارهای علمی
  • مبلمان هایی با طرحی شکل های هندسی و شکل های غیر معمول
  • مبلمان هایی با طراح ها شخضیت های محبوب کارتونی مانند بتمن و…
ساخت و اجرای کناف پشت تلویزیون

نحوه نورپردازی سبک گیک شیک چگونه باشد؟

نورپردازی مناسب در سبک گیک شیک مانند هر سبک دیگری حائز اهمیت است ,  می توانید از آویزها و لوسترهای زیبا , نورپردازی زیبایی در منزل استفاده کنید همچنین نور مخفی ها در سقف و کف اتاق می تواند زیبایی این سبک را تکمیل کند , اگر روی دیوار عناصری مانند تابلوها , جزئیات و.. استفاده کرده اید نور پردازی با وال واشر باعث روشن شده آن نقطه می شود , لامپ های دکوراتیو دیواری یا رومیزی هم می توانند بخشی فضا و ناحیه مورد نظر را روشن کنند.

اکسسوری و دکوریجات سبک گیک شیک :

تابلوها و پوستر هایی با تصاویری ار بازیگران محبوب و مورد علاقه , نصب تابلوهای مختلف بر روی دیوار و استفاده از اشیاء عجیب و غریب و شیک و منحر به فرد کمک می کند تا سبک گیک شیک به بهترین شکل باز سازی شود.

چیدمان اتاق خواب به سبک گیگ شیک

برای اجرای سبک گیک شیک در اتاق خواب اگر دوست ندارید از رنگ های تیره استفاده کنید می تواندی رنگ های نیمه تیره یا روشن تر را به کار ببرید همچنین برای نزدیک شدن فضای اتاق خواب به این سبک می توانید از لوازم الکترونیکی مانند لبتاب وتلویزیون استفاده کنید .

طرح های جدید کناف آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *